Seo paslaugu teikejai

28/12/2012

Ko negalima tikėtis iš SEO optimizavimo

Kokias klaidas daro SEO paslaugų vartotojai?  Pirmoji iš jų – tikisi greito svetainės optimizavimo paieškų sistemoms  rezultato. Vos užsakęs paslaugą, pasirašęs sutartį ir sumokėjęs avansą, klientas mano, kad jau vėliausiai sekančią dieną matys  SEO optimizavimo rezultatus. Turime nuvilti, tai neįmanoma. SEO optimizavimas tai ilgalaikė investicija.

Be to siekiant ilgalaikių svetainės reitingų kilimo rezultatų neužtenka vien pasikliauti SEO paslaugų teikėjais, reikia ir patiems rūpintis savo svetaine. Natūralu, kad ir kokios erudicijos SEO specialistas būtų, bet profesionaliai parašyti SEO straipsnių, susijusių su jūsų veikla, kad sudomintų potencialius klientus, taip kaip galėtumėte padaryti jūs patys ar jūsų ilgametę patirtį turintys profesionalūs darbuotojai, jis tikrai negalės. Taigi bent jau šioje srityje turėtumėte bendradarbiauti su SEO paslaugos teikėju.

Klientas sumokėjęs pinigus visą atsakomybę už sėkmę perkelia SEO paslaugos teikėjui. Paprastai SEO specialistai teikia tiek raštu tiek žodines rekomendacijas siekiant optimizuoti užsakovo internetinę svetainę, tačiau dažnai tos rekomendacijos nebūna įgyvendintos praktikoje ir taip užkertamas kelias tikslui pasiekti, nors SEO specialistas negali būti už tai atsakingas. Taip kyla abipusis nepasitenkinimas.

Visi klientai siekia būti top 10 paieškų sistemos puslapiuose, tačiau tai ne visada yra įmanoma, nes top 10 vietos visada yra užimtos ir galbūt jų savininkai jau seniai naudoja SEO paslaugas. Taigi svarbiausias SEO paslaugų tikslas turėtų būti ne svetainės pozicija paieškų sistemos puslapiuose, o naujų lankytojų, tapusių užsakovo klientais atnešusių jam pelną ir kad kliento investicijas į SEO paslaugas viršytų gautas pelnas.

#Finansai

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*